Nr.3-4 /2016 - 8

Articolul îşi propune să clarifice conceptele de storytelling şi brand, făcând referire la branding-ul universitar şi la identitatea vizuală, acesta din urmă fiind un concept de bază în existenţa unui brand, pentru că îl face unic. Storytelling-ul este o metodă care deţine o putere de seducţie puternică şi face parte din construirea imaginii unui brand. Branding-ul se referă tot mai mult la storytelling. Practic, povestea este o imagine formată din fapte, sentimente şi interpretări, care, de multe ori, nu este spusă doar de universitate. În timp ce brand-ul apare pe piaţă este însoţit de identitatea sa. Identitatea este ceea ce vrem să exprimăm prin intermediul brand-ului. Pentru a implementa un sistem de identitate vizuală care să ajute la dezvoltarea armonioasă a brand-ului universitar, este nevoie de un manual de identitate vizuală. Articolul de faţă reprezintă începutul unui demers de cercetare care vizează conceperea unui manual de identitate vizuală pentru Universitatea din Bucureşti, care nu dispune încă de un astfel de manual; sugestiile pe care le fac referitoare la elementele care nu ar trebui să lipsească din manualul de identitate vizuală.

Cuvinte-cheie: storytelling, brand, branding, Universitatea din Bucureşti, manual de identitate vizuală.

 

Intreg articolul